Darmowe gry hazardowe: nowe trendy

W branży gier obserwuje się wiele innowacji i trendów, ponieważ firmy produkujące gry wideo szukają nowych sposobów na zdobycie i utrzymanie klientów, szczególnie poker bez depozytu po polsku. Rośnie konkurencja dla uznanych graczy, a niektóre nowe produkty i usługi zaczynają odnajdywać swoje stopy. Gry stają się coraz bardziej popularne, a coraz więcej osób w każdym wieku wybiera kontroler, urządzenie mobilne lub mysz i klawiaturę. Oczekuje się, że branża gier wzrośnie o 90 miliardów dolarów między 2019 a 2023 rokiem i choć znaczna część jest w posiadaniu garstki dużych graczy, indie także zyskują dużo miłości. Czego możemy się spodziewać w przyszłym roku?

Nowe konsole

Zarówno Microsoft, jak i Sony planują wypuszczenie nowych flagowych konsol w sezonie świątecznym 2020, w nadchodzącym roku będzie wiele emocji i zapowiedzi w branży gier. Przez wiele pokoleń obie firmy konkurowały ze sobą pod względem specyfikacji konsolowych i możliwości, a dzięki nowym systemom gier, które mają zostać wydane tak blisko siebie, ta runda nie będzie wyjątkiem. Natomiast Nintendo ogłosiło, że w tym roku nie wyda żadnych nowych systemów (z wyjątkiem edycji specjalnych), ale wtedy japońska firma zawsze była zadowolona z tego, że może robić to samo, konkurując siłą innowacji i po pierwsze – tytuły imprezowe. Na razie dwie nowe konsole są podekscytowane.

E3 

Targi Electronic Entertainment Expo, znane również pod nazwą E3, od dawna są jedną z największych imprez branżowych w branży gier wideo, na których firmy ogłaszają wielkie ogłoszenia o nadchodzącym sprzęcie i grach. Tradycyjnie było to wydarzenie branżowe, otwarte dla firm z branży gier i prasy, ale w 2017 r. Otworzyło się również dla publiczności.

Można by pomyśleć, biorąc pod uwagę dwie nowe konsole w pracach, że byłby to wielki rok dla E3. Jednak niekoniecznie tak jest. W ostatnich latach targi starają się zachować aktualność, a rosnąca liczba firm decyduje się zerwać i organizować własne wydarzenia osobno, w pobliskich obiektach lub w Internecie. Organizacje te uważają, że bardziej opłaca się wybierać własne miejsca na ogłoszenia, niż płacić E3 za przywilej, lub organizować wydarzenia przed wystawą, aby wyróżnić się z ilości wiadomości pojawiających się podczas imprezy. Podczas gdy Nintendo utrzymuje tam swoją obecność, jej głównym wydarzeniem prasowym jest strumień, a nie duża osobista produkcja. Sony zrezygnowało z E3 w zeszłym roku i raczej nie ulegnie to zmianie w 2020 roku.

E3 pracuje nad rebrandingiem jako wydarzeniem publicznym, aby dostosować się do tych zmian. W 2017 r. Został otwarty dla publiczności, aby sprzedać więcej biletów, co skutecznie zwiększyło frekwencję. Ale biorąc pod uwagę, że liderzy branży gier wciąż ograniczają swoją obecność na imprezie, to nie wystarczy. W tym roku E3 planuje zmienić sytuację i skupić się na fanach, influencerach i mediach. Ciekawie będzie zobaczyć, jak ta zmiana będzie wyglądać w praktyce i jaki będzie jej sukces.

Wzrost niezależnych wytwórni

Gry tworzone przez małe, niezależne wytwórnie zyskały na popularności i dostępności w ciągu ostatnich kilku lat, a główne konsole zwracają uwagę coraz większej ich liczby. Jest to świetne rozwiązanie dla konsumentów, ponieważ oferuje im szerszą gamę kreatywnych gier, które zwykle działają poza tym zestawem, niż są w stanie zrobić więksi wydawcy, i często po bardziej przystępnych cenach. Jednak może to być mieszane błogosławieństwo dla samych indies: chociaż większy dostęp do odbiorców konsoli jest dobrą rzeczą, oznacza to również, że mają znacznie większą konkurencję. Niezależne studia będą musiały ciężko pracować, aby ich gry wyróżniały się spośród bogactwa dobrych tytułów, które pojawią się na rynku gier.

0 / 5. Ocen: 0

Promocje bukmacherskie

Back to top button