Superbet sprzedaje swoją franczyzową sieć stacjonarną. Oznacza to rezygnację z prowadzenia wszystkich punktów naziemnych. Jak wielu polskich bukmacherów Superbet koncentruje się na kanale online.
Umowa sprzedaży dotyczy blisko 80 lokalizacji prowadzonych w systemie agencyjnym. Flagowy punkt Superbet, który mieści się w Warszawie, nadal pozostanie własnością firmy i będzie służył prezentacji rozwiązań produktowych. Często podjęcie decyzji o sprzedaży części biznesu może być trudne, ale w przypadku Superbet było to strategiczne posunięcie. Firma skupia się na dynamicznym rozwoju kanału online, który stanowi przyszłość branży zakładów bukmacherskich. Taki kierunek rozwoju jest zgodny z globalną strategią firmy, która uwzględnia preferencje i tendencje konsumentów.
Kto kupi placówki Superbet?
Tutaj spotka nas zaskoczenie, wszystkie punkty zostały kupione przez innego bukmachera, firmę Go+Bet, który jest nowym bukmacherem w Polsce. Go+Bet, która dzięki transakcji zyskał szansę na szybki, wręcz skokowy rozwój swojej sieci punktów stacjonarnych, która przed transakcją liczyła 51 placówek. Ciekawe, że Go Bet wystartował jako bukmacher internetowy i wbrew ogólnemu trendowi decyduje się jednak na poszerzeniu sieci punktów naziemnych.
Zakłady bukmacherskie online
Superbet od lat inwestuje w rozwój aplikacji i usług online, a koncentracja na tym kanale to świadomy krok, który pozwoli firmie jeszcze szybciej rozwijać się w przyszłości. Warto zauważyć, że udział kanału retail w obrotach firmy jest coraz mniejszy i wynosi obecnie poniżej 4%, a w najbliższym czasie może spaść nawet do 2%.
Zarówno Superbet, jak i GO+bet, skupiają się na oferowaniu klientom produktów i usług na najwyższym poziomie. Superbet może teraz bardziej skoncentrować się na rozwoju nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, co umożliwi oferowanie jeszcze lepszych produktów i usług klientom. GO+bet z kolei liczy na zwiększenie rozpoznawalności marki.
Go Bet coraz śmielej się rozwija
Decyzja o sprzedaży stacjonarnej sieci franczyzowej firmie GO+bet była świadomym krokiem w kierunku dynamicznego rozwoju kanału online i koncentracji na głośnym biznesie, który stanowi przyszłość branży zakładów bukmacherskich. Dzięki temu Superbet może skupić się na oferowaniu klientom produktów i usług na najwyższym poziomie w kanale online, a GO+bet może szybciej rozwijać swoją sieć punktów stacjonarnych i zwiększać rozpoznawalność swojej marki.