Legalny bukmacher STS przedłużył umowę sponsorską z reprezentacją Polski. Oznacza to, że Star Typ Sport nadal będzie uznawany za głównego sponsora drużyny narodowej prowadzonej przez Adama Nawałkę!
Nowa umowa obowiązuje od 1 sierpnia 2018 do 31 grudnia 2022. Na mocy kontraktu STS otrzyma miano „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski”. Logo firmy znajdzie się na biletach drużyny narodowej, na ściankach do wywiadów, w programach meczowych i nie tylko.
Punkty stacjonarne należące do STS-u będą wyposażone w elementy związane z reprezentacją. Dodatkowo, w trakcie spotkań kadry na telebimach i bandach reklamowych będą pojawiały się materiały marketingowe bukmachera.
– Przedłużenie kolejnych umów sponsoringowych to dowód na to, że inwestycja w reprezentację Polski przynosi oczekiwane efekty, a PZPN jest godnym zaufania partnerem, z którym warto wiązać się na długie lata. Kontrakt z firmą STS, obowiązujący aż do końca 2022 roku, jest konsekwencją naszej dotychczasowej, bardzo dobrej współpracy. Z przyjemnością obserwujemy działania STS-u, który w swoich aktywnościach często podkreśla przywiązanie do drużyny narodowej. Jestem przekonany, że sponsoring reprezentacji Polski w kolejnych latach znacznie przyczyni się do realizacji coraz to ambitniejszych celów spółki – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN, cytowany przez portal Łączy Nas Piłka.
STS związany jest z polską piłką nożną od 2014 roku. Do tej pory był „Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski”, co zmieni się wraz z 1 sierpnia 2018 roku, czyli już po tegorocznym mundialu w Rosji.
– „STS wspiera polski sport. Tylko od początku 2018 roku podpisaliśmy aż 5 kolejnych kontraktów sponsorskich. Współpraca z kadrą narodową umożliwia nam dotarcie do fanów piłki nożnej z całej Polski i to na poziomie ponad klubowym. Przedłużenie współpracy z PZPN to naturalna konsekwencja rosnącej pozycji STS na rodzimym rynku. Wraz z nową umową zwiększamy nasze zaangażowanie, awansując z oficjalnego partnera na sponsora drużyny narodowej. W swoich działaniach będziemy nadal koncentrować się na aktywacjach skierowanych do wszystkich kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu” – powiedział Mateusz Juroszek, prezes firmy STS.